HTML

Életrajzi Írások

Friss topikok

  • Gerti2: Megy ez, pont úgy mint a futás. Én se tudok többet.(sőt futni se szoktam) (2013.08.28. 11:14) Gyula apó majdnem 80
  • Pusznyusz: Küzdünk, mint malac a jégen :) Sebaj, lassan mindenki meglesz :) (2013.08.27. 14:37) üdvözlet
  • AlmasyBela: Nekem az tetszik: Minden rosszat eltudok képzelni magamról, de hiába. és Nem szabad ok nélkül hara... (2013.08.16. 21:53) első próbálkozás - aforizmák
  • AlmasyBela: Drága Gerti!! Igencsak kínlódom ezzel a bloggal gyenge pc tudásom miatt. pl. most ezután az írásom... (2013.08.15. 20:11) NEVEIM

Gyula apó majdnem 80

2013.08.15. 20:54 AlmasyBela

                               Gyula apó majdnem 80

                                                                                    2006 Julius

                                  Szakálkám futása.

 

Tahiban eltörött a fűnyírógép vezető, tartó rúdja.

 

Nosza biciklire pattantam és a két darab rúd maradvánnyal

átkerekeztem a közeli ezermesterhez.

 

A Meistro, egy nagydarab, szakállas, kissé molett középkorú ember volt, és méla undorral nézte az általam hozott kettétört rudat.

Kérdésemre azt válaszolta, hogy persze, hogy meg tudja hegeszteni.

 

De „Papa” kérdé tőlem

Mennyit gondol érte fizetni?

Hát „Kisfiam” feleltem maximum 500 forintra gondoltam.

Nem megy „Papa” mert ez legalább 1000 forint.

 

Na „Kisfiam” szóltam az öregek bölcsességével, ajánlok valamit.

Látod azt az oszlopot, mintegy 30 méterre?

 

Odáig versenyt futunk, ha Te nyersz, fizetem az ezrest!

De, ha én nyerek, nem fizetek!

 

De „Papa” szólt szakálkám, én már 60 éves múltam!

 

Stimmel „Kisfiam” ez nem volt részemről egy tisztességtelen,

Könnyelmű ajánlat, mert én Augusztusban leszek, ha megérem 80 .

 

Na, akkor adja ide „Papa” azt a vacak rudat és megjavítom 500-ért.

És egy kis utózenge

Ezt hét évvel ezelőtt írtam.

Ha megélem az Augusztus 23.-át 87 leszek és és még mindig futok

igaz, hogy nyamvadt térdem befáslizva, de holnap is megyek nyugdíjas partnereimmel teniszezni

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 komment

Címkék: énblog életem életem nem mindennapjai

A bejegyzés trackback címe:

https://gyupapa.blog.hu/api/trackback/id/tr415461723

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gerti2 2013.08.28. 11:14:50

Megy ez, pont úgy mint a futás. Én se tudok többet.(sőt futni se szoktam)
süti beállítások módosítása